God Jul och ändå godare julbord

Gobon lyser klar på väggen,
endast belysningplaneraren är vaken!
En synnerligen lyckad jul hoppas jag ni alla där ute skapar er. Ensam som tillsammans, kort som fattig, rik som ledsen. Men ljuset är demokratiskt och skiner på er alla.
Det har varit ett mycket spännande år och ett än mer spännande ska till mig komma. Eller rättare sagt ska jag skapa ett än mer spännande år med många projekt, massor av lärdomar, otroliga högar av information och nya ystra kontakter att förkovra sin ljusnande själ med. Vill passa på att tacka alla leverantörer, konsulter, medarbetare och motarbetare. Tillsammans blir det bättre och bättre. Men framför allt vill jag tacka min chef, bossen, utan henne hade ni inte fått se detta mirakel av ljus i vår stad. Framför allt inte den fortsättning som komma ska, hurra hurra hurra vad hon är bra.

Själv ska jag snart ta någon dag ledig och hoppas på nyår ännu en gång få krossa svanskotan med pulkans hjälp. Snö och kyla, njutning och gastronomiska fröjder önskar jag er alla!

Så ska pulka åkas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar